Aptaujas anketa apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai
Lai noskaidrotu mūsu pilsētas iedzīvotāju apmierinātību ar sniegtajiem pašvaldības pakalpojumiem un uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti, Jelgavas pilsētas iedzīvotāji līdz gada beigām aicināti piedalīties aptaujā, sniedzot savu viedokli.
Iedzīvotāju aptauja tiek veikta gan klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai, gan balstoties uz pašvaldībā ieviestās Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarta (ISO 9001:2015) prasībām.
Anketu iespējams aizpildīt arī klātienē Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11.
Tiešsaistes aptauja aizpildīšanai pieejama ŠEIT.
Jāmin, ka aptauja tiek veikta jau kopš 2005. gada.
Informācija sagatavota
Sabiedrisko attiecību pārvaldē