Aprūpētājs – klientu pavadonis Dienas centrā “Integra”

Galvenie amata pienākumi:

  1. Uzraudzīt klientus un sniegt tiem nepieciešamo palīdzību dienas centra telpās un ārpus tām.
  2. Sagatavot telpas nodarbībām, savas kompetences ietvaros nodrošināt drošu vidi tajās, uzturēt tīrību un kārtību.
  3. Iepazīstināt klientus ar piemērotākajiem darba izpildes veidiem.
  4. Pavadīt klientus uz kultūras pasākumiem un aktivitātēm ārpus dienas centra telpām.
  5. Piedalīties klientu ēdiena gatavošanas un galda kultūras prasmju un iemaņu apguves nodarbību organizēšanā atbilstoši dienas centra aktivitāšu sarakstam.
  6. Iesaistot klientus, uzkopt un uzturēt kārtībā dienas centra telpas.

 

Prasības pretendentiem:

1.    Vispārējā vidējā vai vidējā profesionālā izglītība.

2.    B līmeņa 1.pakāpes valsts valodas prasme.

 

Iesniedzamie dokumenti:

  1. Motivēts pieteikums.
  2. Profesionālās darbības apraksts (CV).
  3. Izglītību apliecinoša dokumenta kopija.

 

Mēnešalga – 674,00 EUR (amats klasificēts 43.1.saimes IB līmenī; 4.mēnešalgas grupa)

Veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika

Adrese – Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava, LV-3001

 

Pieteikumu sūtīt uz e-pastu soc@soc.jelgava.lv ar norādi “Pieteikums aprūpētāja – klientu pavadoņa darbam”.

Tālrunis uzziņām 63026930

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju

 

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim – pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus kopš konkursa rezultātu paziņošanas brīža.