«Latvijas Pasts» veido modernu Klientu centru un pāriet uz vienotu informatīvo tālruni
Viņa skaidro: mūsdienīgs un klientiem draudzīgs Klientu centra modelis izveidots, ņemot vērā, ka pasta nodaļu primārais darba uzdevums ir klientu klātienes apkalpošana attiecīgajā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, bet noslogotākajā darbalaikā atbildēt uz tālruņa zvaniem visās gandrīz 400 pasta nodaļās ne vienmēr ir iespējams. Konsultāciju sniegšana pa tālruni un cita veida attālināta klientu apkalpošana ir īpaši problemātiska mazajās pasta nodaļās, kur strādā tikai viens darbinieks.
«Komunikācijas pilnveidošana ar klientu ir mūsu prioritāte, tāpēc esam tajos saziņas kanālos, kur klientam ar mums sarunāties ir visērtāk. Pārņemot visu pasta nodaļu ienākošos zvanus, «Latvijas Pastam» izdevies efektīvi uzlabot komunikāciju ar klientiem, taču jauno sistēmu turpinām pilnveidot, lai tā darbotos arvien efektīvāk. Šobrīd aktīvi strādājam, lai līdz vasaras beigām Klientu centra darbalaiks tiktu pielāgots ilgāk strādājošo pasta nodaļu darbalaikam, nodrošinot saziņu arī pēc tradicionālā darbalaika beigām,» uzsver «Latvijas Pasta» Klientu centra vadītājs Kārlis Udrass.
«Latvijas Pasta» Klientu centrs pasta nodaļu ienākošo zvanu pakāpenisku pārņemšanu uzsāka 2018. gada nogalē, un šobrīd centralizēta attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 382 pilna spektra pasta nodaļās. Pārkārtojot līdzšinējos resursus un uzlabojot efektivitāti, klientu apkalpošanā patlaban strādā 21 klientu apkalpošanas speciālists. Plānots, ka to skaitu tuvākajā nākotnē papildinās arī virtuālie asistenti.
Klientu centra kontakti: tālrunis 27008001 vai 67008001, e‑pasta adrese info@pasts.lv – pa šiem kanāliem ar «Latvijas Pastu» var sazināties darbdienās no pulksten 8 līdz 17.
Foto: «Latvijas pasts»