«ZZ» čempionāta finālā iekļūst 28 klases no Jelgavas skolām
Kopumā «ZZ» čempionāta finālā iekļuvušas 540 klases jeb 180 komandas katrā klašu grupā no visas Latvijas. «Priecē «ZZ» čempionāta pusfinālā novērotā rekordlielā skolēnu aktivitāte, kas radīja spēcīgu konkurenci starp klašu komandām. Esam izraudzījušies tās komandas, kuras turpinās dalību finālā un sacentīsies par piecu dienu ceļojumu uz Budapeštu, kā arī citām vērtīgām balvām,» stāsta «ZZ» čempionāta projekta vadītāja Jūlija Vasiļjeva.
Jāpiebilst, ka čempionāta pusfinālā piedalījās vairāk nekā 22 000 skolēnu no 907 klasēm, kopā izpildot 45 429 uzdevumus. Komandas no 27. marta līdz 21. aprīlim digitāli pildīja piecus uzdevumus, kuros dažādos veidos tika pārbaudītas ne tikai komandas līderības un sadarbības prasmes, bet arī katra skolēna individuālās spējas. Šogad vislielākā aktivitāte un attiecīgi arī konkurence novērota 7.–9. klašu grupā. Vispopulārākais pusfināla uzdevums bija «Ze Aliaz», kurā skolēniem bija jāmin vārdu skaidrojumi. To čempionāta dalībnieki skatījuši vairāk nekā 48 000 reižu. Šā gada sezonā audzis arī izcilnieku skaits – 4984 čempionāta dalībnieki ieguva maksimālo punktu skaitu individuālajos uzdevumos. Ar visiem čempionāta finālistu sarakstu var iepazīties mājaslapā.
Jāpiebilst, ka «ZZ» čempionāta finālā tiks apbalvoti astoņi 1. vietas ieguvēji – viena komanda katrā vecuma grupā. Ik dienu tiks noteikti dienas līderi, bet viena klase, kas visā čempionātā – mājasdarbu, pusfināla un fināla posmā – būs ieguvusi visvairāk punktu, saņems «Grand Prix» jeb absolūtās uzvarētājas goda titulu. «Grand Prix» ieguvēji visās klašu grupās iegūs iespēju doties ceļojumā uz Ungārijas galvaspilsētu Budapeštu, lai izzinātu valsts kultūru, tradīcijas un vēsturi, kā arī baudītu dabu.
«ZZ» čempionāts ir lielākās sporta un prāta spēles skolēniem Baltijā, ko jau 13. gadu rīko un atbalsta «Tele2». Aizvadīto sezonu laikā tajā ir iesaistījušies vairāk nekā miljons skolēnu, skolotāju, vecāku, atbalstītāju un organizētāju. Šā gada sezonā uzmanības centrā ir Latvijas jauno līderu attīstība.
Foto: publicitātes