Audita laikā konstatē, ka ar zaļo «Karotīti» marķētie produkti atbilst noteiktajām prasībām

16.05.2008.
Visi audita laikā pārbaudītie ar zīmi «Kvalitatīvs produkts Latvija» marķētie produkti un tajos izmantoto izejvielu izcelsme atbilst sabiedriskās organizācijas «Mārketinga padome» pamatnolikumā noteiktajām prasībām.
Visi audita laikā pārbaudītie ar zīmi «Kvalitatīvs produkts Latvija» marķētie produkti un tajos izmantoto izejvielu izcelsme atbilst sabiedriskās organizācijas «Mārketinga padome» pamatnolikumā noteiktajām prasībām.

 

Noslēdzies ikgadējais iekšējais audits preču zīmes «Kvalitatīvs produkts» jeb tautā sauktās zaļās «Karotītes» produktu izcelsmes kontrolei.

Šogad to veica divas starptautiski atzītas auditoru kompānijas – SIA «Bureau Veritas Latvia» un SIA «Det Norske Veritas Latvia».

Par 2007. gada auditu slēdzienu saņēma 12 augu izcelsmes un deviņi dzīvnieku izcelsmes ražotāji. «Bureau Veritas Latvia» veica augu izcelsmes pārtikas produktu izejvielu auditu un «Det Norske Veritas Latvia» veica dzīvnieku izcelsmes pārtikas produktu izejvielu auditu.

Dārzkopības produkciju ražojošo uzņēmumu faktisko pārbaudi veica Dārzkopības asociācijas eksperti kopā ar Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) speciālistiem, ņemot vērā īpašo ražošanas specifiku.

Zīme «Kvalitatīvs produkts» ir piešķirta 35 ražotājiem un kopā apvieno 222 produktus. «Mārketinga padome» kopā ar auditoru kompānijām veic ikgadējus pārtikas produktu ražotāju pārbaudes. Pārbaudes tika veikta saskaņā ar biedrības «Mārketinga padome» 2004. gada 17. jūnijā apstiprināto preču zīmes «Kvalitatīvs produkts» pamatnolikumu.

«Arvien vairāk cilvēku pievērš uzmanību patērēto produktu dabiskumam, kvalitātei un sastāvam. Tomēr lielākā daļa iedzīvotāju produktu marķējumā iekļauto informāciju neuztver pilnībā, tādēļ zīme «Kvalitatīvs produkts» viennozīmīgi palīdz patērētājiem orientēties plašajā produktu klāstā, ikdienas produktu izvēlē paļaujoties uz zaļo «Karotīti»,» sacīja «Mārketinga padomes» direktore Ingūna Gulbe.

www.LETA.lv