Dzīvokļu īpašnieki lēmumus var pieņemt arī elektroniski
«Lai uzlabotu sadarbību ar klientiem, ejam līdzi laikam un cenšamies izmantot iespējas, kuras sniedz mūsdienu tehnoloģijas. Pārvaldības procesā dažādi apspriežamie lēmumi dzīvokļu īpašniekiem dienaskārtībā ir visai bieži, tomēr organizēt to pieņemšanu vienmēr bijis darbietilpīgs process. Šobrīd mums ir 14,5 tūkstoši klientu, no tiem vairāk nekā 9000 izmanto JNĪP informatīvo sistēmu. Tā ir platforma, kur notiek komunikācija ar lielu daļu mūsu klientu, un, ieviešot iespēju dzīvokļu īpašnieku lēmumus aptaujas veidā pieņemt elektroniski, saskatām vairākus ieguvumus. Ceram, ka elektroniskā informācijas aprite palielinās dzīvokļu īpašnieku, kas būs piedalījušies lēmuma pieņemšanā, skaitu un atvieglos pašu lēmuma pieņemšanas procesu,» norāda J.Vidžis, papildinot: elektroniskā sistēma palīdzēs sasniegt arī tos dzīvokļu īpašniekus, kuri dzīvo ārzemēs, bet kuriem ir īpašums Latvijā. Tāpat elektroniskā komunikācija būs ievērojams resursu ietaupījums, jo līdz šim par katru apspriežamo lēmumu dzīvokļu īpašnieki bija jāinformē papīra formātā.
«Turpmāk visus dzīvokļu īpašnieku lēmumus aptaujas veidā piedāvāsim pieņemt arī elektroniski. Visi tie mājas dzīvokļu īpašnieki, kuri būs reģistrējušies mūsu informatīvajā sistēmā, savā e-pastā saņems uzaicinājumu piedalīties konkrēta lēmuma pieņemšanā – nobalsot «par» vai «pret». Papildus sistēmā būs redzami katras mājas aktīvi apspriežamie lēmumi ar aicinājumu dzīvokļu īpašniekiem tajos piedalīties,» skaidro JNĪP valdes loceklis Juris Vidžis. Viņš akcentē, ka katrai mājai vienlaicīgi var būt aktīvi vairāki apspriežami lēmumi. Būtiski uzsvērt, ka lēmumu pieņemšana elektroniski neizslēdz lēmumu iepriekšējo pieņemšanas veidu – tie dzīvokļu īpašnieki, kuri nebūs iepazinušies ar piedāvāto lēmuma projektu elektroniski, informāciju saņems savā pasta kastītē papīra formātā, tāpat kā tas bija līdz šim.
Jāpiebilst, ka šogad, turpinot pilnveidot informatīvo sistēmu, tajā paplašinātas arī sistēmas lietotāju autentifikācijas iespējas. Līdztekus banku – «Luminor» («Nordea», «DNB banka»), «Swedbank», «Citadele» un «SEB banka» – internetbankas autentifikācijas pakalpojumiem kopš jūlija iedzīvotājiem pieejama arī autentifikācijas iespēja «eParaksts mobile» vidē. Šī mobilā lietotne ir mūsdienīgs un drošs rīks lietotāja identitātes apliecināšanai arī citās informācijas sistēmās. JNĪP uzsver: šis pakalpojums, tāpat kā internetbanku nodrošinātais autentifikācijas mehānisms, atbilst augstākajiem drošības standartiem. «Daudzos daudzdzīvokļu namu dzīvokļos pastāvīgi dzīvo īrnieki, bet, pateicoties sistēmas iespējām, mums ir iespēja redzēt, ka informācija sasniedz tieši dzīvokļa īpašnieku,» ieguvumus uzsver J.Vidžis.
JNĪP aicina dzīvokļu īpašniekus izmantot informatīvo sistēmu, tādējādi atvieglojot saziņu ar dzīvojamās mājas pārvaldnieku, pakalpojumu sniedzējiem un citiem dzīvokļu īpašniekiem.
Foto: publicitātes