Iedvesmojošā matemātikas skolotāja
31.01.2008.
Balvas un pateicības rakstus pagājušajā nedēļā saņēma Jelgavas Latviešu biedrības rīkotā radošo eseju konkursa «Izcils skolotājs – skolotājs, kas iedvesmo» uzvarētāji. Par pilsētas iedvesmojošāko atzīta Spīdolas ģimnāzijas matemātikas skolotāja Anita Indāre, balvu pasniedza arī esejas rakstītājai – 12. klases skolniecei Anetei Voitkevičai.
Ritma Gaidamoviča
Balvas un pateicības rakstus pagājušajā nedēļā saņēma Jelgavas Latviešu biedrības rīkotā radošo eseju konkursa «Izcils skolotājs – skolotājs, kas iedvesmo» uzvarētāji. Par pilsētas iedvesmojošāko atzīta Spīdolas ģimnāzijas matemātikas skolotāja Anita Indāre, balvu pasniedza arī esejas rakstītājai – 12. klases skolniecei Anetei Voitkevičai.
Pasākuma organizatori stāsta, ka konkursa ekspertu komisijas vērtējumam savas esejas pērnā gada nogalē bija iesnieguši 23 audzēkņi – no Spīdolas ģimnāzijas, Glūdas, Staļģenes un Jelgavas 4. pamatskolas, Ozolnieku un Kalnciema pilsētas vidusskolām, kā arī Jelgavas 1. ģimnāzijas un Jelgavas Specializētās peldēšanas skolas. Lielākā daļa skolēnu savās esejās rakstījuši par latviešu valodas, literatūras un vēstures skolotājiem.
Bet pilsētas iedvesmojošākā skolotāja godā tika celta tikai viena – Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas matemātikas skolotāja A.Indrāne, kas par saņemto atzinumu bija patīkami pārsteigta. Par skolotāju A.Indāri eseju rakstījusi 12. – viņas audzināmās – klases skolniece A.Voitkeviča.
Anete «Jelgavas Vēstnesim» stāsta, ka viņu uz esejas rakstīšanu un dalību konkursā pamudinājusi skolotājas kolēģe, pie kuras meitene mācās. «Vienā sarunā viņa man pastāstīja par konkursu un ieteica uzrakstīt eseju par kādu mīļu un labu skolotāju, taču pieteica, ka eseja jāraksta no sirds un ar jūtām, jo, ja es gribot tikai vienkārši piedalīties konkursā, tam nav nekādas nozīmes – rezultāta nebūšot. Tā nu es izlēmu, ka darbs taps par manu mīļo klases audzinātāju. Jāatzīst, pirms trim gadiem, kad tikāmies pirmo reizi, es domāju, ka būs ļoti traki un mēs nevarēsim sastrādāties, bet jau pēc trim nedēļām es viņu iepazinu un mans viedoklis mainījās. Tagad klases audzinātāja ir tā, kas mūs vienmēr pamudina uz labiem darbiem, nežēlo savu atbalstu nevienam no mums. Viņa palīdz rast risinājumu dažādām problēmām,» stāsta Anete. Viņa arī teic, ka, protams, oficiāli ar klasesbiedriem viņi skolotāju sauc par skolotāju Anitu vai skolotāju Indāri un starp skolēniem valda uzskats, ka audzinātāja ir klases krustmāte, kas palīdzēs gan grūtos, gan priecīgos brīžos.
Par muzikālu gaisotni svinīgajā pasākumā, kur piedalījās gan visi eseju rakstītāji, gan esejās apcerētie skolotāji, gādāja Jelgavas Mūzikas skolas audzēkņi. Konkursa organizatori stāsta, ka konkursa mērķis bija celt godā skolotājus, veicināt šīs profesijas prestižu, un, šķiet, tas arī izdevies.
Balvas un pateicības rakstus pagājušajā nedēļā saņēma Jelgavas Latviešu biedrības rīkotā radošo eseju konkursa «Izcils skolotājs – skolotājs, kas iedvesmo» uzvarētāji. Par pilsētas iedvesmojošāko atzīta Spīdolas ģimnāzijas matemātikas skolotāja Anita Indāre, balvu pasniedza arī esejas rakstītājai – 12. klases skolniecei Anetei Voitkevičai.
Pasākuma organizatori stāsta, ka konkursa ekspertu komisijas vērtējumam savas esejas pērnā gada nogalē bija iesnieguši 23 audzēkņi – no Spīdolas ģimnāzijas, Glūdas, Staļģenes un Jelgavas 4. pamatskolas, Ozolnieku un Kalnciema pilsētas vidusskolām, kā arī Jelgavas 1. ģimnāzijas un Jelgavas Specializētās peldēšanas skolas. Lielākā daļa skolēnu savās esejās rakstījuši par latviešu valodas, literatūras un vēstures skolotājiem.
Bet pilsētas iedvesmojošākā skolotāja godā tika celta tikai viena – Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas matemātikas skolotāja A.Indrāne, kas par saņemto atzinumu bija patīkami pārsteigta. Par skolotāju A.Indāri eseju rakstījusi 12. – viņas audzināmās – klases skolniece A.Voitkeviča.
Anete «Jelgavas Vēstnesim» stāsta, ka viņu uz esejas rakstīšanu un dalību konkursā pamudinājusi skolotājas kolēģe, pie kuras meitene mācās. «Vienā sarunā viņa man pastāstīja par konkursu un ieteica uzrakstīt eseju par kādu mīļu un labu skolotāju, taču pieteica, ka eseja jāraksta no sirds un ar jūtām, jo, ja es gribot tikai vienkārši piedalīties konkursā, tam nav nekādas nozīmes – rezultāta nebūšot. Tā nu es izlēmu, ka darbs taps par manu mīļo klases audzinātāju. Jāatzīst, pirms trim gadiem, kad tikāmies pirmo reizi, es domāju, ka būs ļoti traki un mēs nevarēsim sastrādāties, bet jau pēc trim nedēļām es viņu iepazinu un mans viedoklis mainījās. Tagad klases audzinātāja ir tā, kas mūs vienmēr pamudina uz labiem darbiem, nežēlo savu atbalstu nevienam no mums. Viņa palīdz rast risinājumu dažādām problēmām,» stāsta Anete. Viņa arī teic, ka, protams, oficiāli ar klasesbiedriem viņi skolotāju sauc par skolotāju Anitu vai skolotāju Indāri un starp skolēniem valda uzskats, ka audzinātāja ir klases krustmāte, kas palīdzēs gan grūtos, gan priecīgos brīžos.
Par muzikālu gaisotni svinīgajā pasākumā, kur piedalījās gan visi eseju rakstītāji, gan esejās apcerētie skolotāji, gādāja Jelgavas Mūzikas skolas audzēkņi. Konkursa organizatori stāsta, ka konkursa mērķis bija celt godā skolotājus, veicināt šīs profesijas prestižu, un, šķiet, tas arī izdevies.