Jelgavā autobusu biļetes tirgo Rīgas starptautiskā autoosta

02.06.2008.
Kopš svētdienas dispečera, biļešu tirdzniecības un citus pakalpojumus Jelgavas autoostā nodrošinās Rīgas starptautiskā autoosta. Autoostas pakalpojumu līdzšinējais nodrošinātājs – SIA «Jelgavas Autobusu parks» – turpmāk gādās tikai par pasažieru pārvadājumiem un izsaka cerības, ka autoostu nozarē pieredzējušais Rīgas uzņēmums spēs celt autoostas pakalpojumu kvalitāti un perspektīvā tos arī dažādos.

Zane Auziņa

Kopš svētdienas dispečera, biļešu tirdzniecības un citus pakalpojumus Jelgavas autoostā nodrošinās Rīgas starptautiskā autoosta. Autoostas pakalpojumu līdzšinējais nodrošinātājs – SIA «Jelgavas Autobusu parks» – turpmāk gādās tikai par pasažieru pārvadājumiem un izsaka cerības, ka autoostu nozarē pieredzējušais Rīgas uzņēmums spēs celt autoostas pakalpojumu kvalitāti un perspektīvā tos arī dažādos.

 

«Katram uzņēmumam ir kvalitatīvi jāstrādā savā nozarē, nevis jācenšas pildīt pienākumus, kas īsti neietilpst tā kompetencē. Tādēļ ir tikai normāli, ka «Jelgavas autobusu parks», sekojot Ogres piemēram, noslēdzis vienošanos ar autoostu nozarē daudz pieredzējušāko un sekmīgi strādājošo Rīgas starptautisko autoostu (RSA), kas tad turpmāk arī gādās par kvalitatīvu Jelgavas autoostas darbu. Savukārt Jelgavas Autobusu parks varēs visus spēkus veltīt pasažieru pārvadājumiem, reisu plānojumiem, tehnikai un līdzīgiem jautājumiem,» sarunā ar portālu www.jelgavasvestnesis.lv sacīja SIA «Jelgavas Autobusu parks» valdes loceklis Pēteris Salkazanovs. Viņš apstiprina, ka saskaņā ar noslēgto vienošanos, RSA nomā tiek nodota Jelgavas autoostas ēka, kā arī peroni. Savukārt 14 darbiniekiem, kas iepriekš strādāja «Jelgavas Autobusu parkā», kopš 1. jūnija darba devējs ir RSA. Citādu izmaiņu darbiniekiem nav.

Bet RSA komercdirektors Jānis Briedītis atzīst, ka vidēji dienā Jelgavas autoosta pārdod ap tūkstoš biļetēm un uzņēmuma galvenais mērķis ir strādāt tā, lai katras biļetes pircējs ar autoostā saņemtajiem pakalpojumiem paliktu apmierināts: «Strādāsim pie apkalpošanas kvalitātes celšanas, tiek domāts arī par uzgaidāmo telpu un autobusu kustības tablo uzlabošanu. Zinot to, ka perspektīvā Jelgavas autoosta tiks pārcelta uz dzelzceļa staciju, neuzskatām par pamatotu būtisku līdzekļu ieguldīšanu ēkas remontos, taču nelieli uzlabojumi iedzīvotāju ērtībām noteikti tiks īstenoti.»

Taču pēc būtības daudz jauninājumu nebūs – autoostā tāpat tiks tirgotas biļetes un mēnešbiļetes, sniegtas uzziņas, būs mantu glabātuve un nodrošināti citi autoostas pakalpojumi, tikai par tiem gādās nevis Jelgavas autobusu parks, bet gan Rīgas starptautiskā autoosta.

Pagājušajā gadā «Rīgas starptautiskā autoosta» kopumā apkalpoja 3,01 miljonu pasažieru, kas salīdzinājumā ar 2006. gadu bija par 5,7 procentiem vairāk, un 193,5 tūkstošus autobusu reisu, kas ir par 5,4 procentiem mazāk nekā gadu iepriekš.

Pērn uzņēmums strādāja ar 1,302 miljonu latu neto apgrozījumu, kas ir par 13 procentiem vairāk nekā 2006. gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās par 18 procentiem un bija 97,3 tūkstoši latu.