Laba servisa faktors - cilvēks
Kristīne Langenfelde
Foto: Ivars Veiliņš
Visā Baltijā notiekošajā kampaņā «Uzslavē labu servisu!» iesaistījušies arī vairāki uzņēmumi, kas darbojas Jelgavā. Šomēnes ikvienam ir iespēja izteikt atzinību par viņu klientu apkalpošanas kvalitāti. Atsauksmes esot gana daudz un labas.
Jāatzīst gan, ka Jelgavā akcijā galvenokārt iesaistījušies Rīgas uzņēmumi, kuriem šeit ir filiāles, piemēram, Hansabanka, Nordea banka, «Čili pica», «Drogas», «JYSK», «Dino Zoo», «Balta» un citi.
Aptaujājot akcijas dalībniekus, nākas secināt, ka lielākoties viņi tomēr jau ikdienā nopietni pievēršas klientu apkalpošanas kultūrai, tāpēc akciju neuzskata par īpašu stimulu darbiniekiem saņemties un vienu mēnesi būt laipnākiem pret klientiem, lai gūtu labas atsauksmes. «Mums ir savi apkalpošanas standarti, regulāras apmācības, tāpēc drīzāk šī akcija varētu būt tā, kas parāda ieguldītā darba rezultātus,» spriež «Baltas» klientu apkalpošanas speciāliste Ausma Jegorova.
Līdzīgi saka arī «Dino Zoo» vecākā pārdevēja Anna. «Mums uzņēmumā katru mēnesi tiek vērtēti labākie darbinieki, tāpēc par apkalpošanas kultūru domājam regulāri. Zinu, ka citviet tā tas nenotiek, tāpēc pārdevēji smaidīgi un laipni mēdz būt tikai akciju norises laikā.» To, ka apkalpošanas kultūra tomēr ir atkarīga tikai no cilvēku faktora, apliecina dzirdētais «Čili picā». Oksana regulāri nāk uz «Čili picu» centrā «Valdeka». «Te vienmēr laipna apkalpošana, smaidīgas oficiantes, patīkami ienākt, bet tajā pašā laikā uz «Pilsētas pasāžas» «Čili picu» nekad vairs neiešu. Attieksme tur drausmīga, apkalpo lēni, oficiantes vienaldzīgas. Man noteikti apkalpošanas kultūra ir svarīgākais aspekts, lai dotu priekšroku vienam vai otram pakalpojuma sniedzējam,» saka Oksana.
Vērtēt apkalpošanu akcijā iesaistītajos uzņēmumos ikviens var vēl līdz 31. martam, zvanot pa informatīvo tālruni 1180, sūtot e-pasta uz adresi: info@labsserviss.lv, aizpildot anketu mājas lapā www.labsserviss.lv vai kampaņas dalībnieku telpās. Labākie tiks sveikti 2. un 3. aprīlī.