Populārākais TV kanāls februārī – LNT

12.03.2008.
Februārī televīzijas skatītāju vidū populārākā bija "Latvijas Neatkarīgā televīzija" (LNT). LNT skatītāji veltījuši 19,7% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotie dati.

Februārī televīzijas skatītāju vidū populārākā bija "Latvijas Neatkarīgā televīzija" (LNT). LNT skatītāji veltījuši 19,7% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotie dati.

Otrais skatītākais kanāls aizvadītajā mēnesī bijis "TV3" ar 15,5%, bet trešais skatītākais televīzijas kanāls bijis Latvijas Televīzijas (LTV) 1.kanāls, kas vērots 11,1% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Televīzijas kanālam "PBK" skatītāji veltījuši 10,9% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, bet LTV7 - 4,5% no kopējā skatīšanās laika.

Sestais skatītākais televīzijas kanāls februārī bijis "TV3+" - 3,4%, septītais - "RenTV Baltija" - 2%, astotais - "TV6" ar 1%, bet devītais skatītākais kanāls februārī, kam skatītāji veltījuši 0,4% no kopējā skatīšanās laika, ir "PBMK". Kanālam "MTV Latvija" februārī skatītāji veltījuši 0,2% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Pārējo kanālu skatīšanai iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, veltījuši 26,3%, bet dažādu video ierīču - 2,7% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

"TNS Latvia" mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs norādīja, ka, salīdzinot ar šā gada janvāri, laiks, ko vidēji viens televīzijas skatītājs pavadījis pie ekrāna, februārī ir samazinājies par trīs minūtēm, un tas bija piecas stundas un 23 minūtes dienā.

Februārī par populārāko pārraidi ir kļuvušas LNT ziņas sestdienā, ko vērojuši vidēji 13,8% jeb 304 300 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Otrajā vietā februārī ierindojas "TV3" šovs "Dejo ar zvaigzni 2", kuru vērojuši 13,6% jeb 299 100 iedzīvotāju, bet trešajā vietā ierindojies LTV1 demonstrētais 53.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa nacionālās atlases pusfināls, kuru vērojuši vidēji 11,8% jeb 260 000 iedzīvotāju.

Ceturtajā vietā februārī skatītāko raidījumu topā ierindojies LNT šovs "Zvaigžņu lietus", kuru vērojuši 11,5% jeb 252 300 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, savukārt piektajā vietā ir LNT ziņu "TOP 10", kuru vērojuši 10,4% jeb 229 500 iedzīvotāju.

www.LETA.lv