Sociālo lietu pārvaldes darbs atzīts starptautiski
07.02.2008.
Savā septiņu gadu pastāvēšanas gadadienā, 1. februārī, Jelgavas pašvaldības Sociālo lietu pārvalde ieguva kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu, kas apliecina iestādes sniegto pakalpojumu kvalitāti un iekšējo procesu sakārtotību.
Sintija Čepanone
Savā septiņu gadu pastāvēšanas gadadienā, 1. februārī, Jelgavas pašvaldības Sociālo lietu pārvalde ieguva kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu, kas apliecina iestādes sniegto pakalpojumu kvalitāti un iekšējo procesu sakārtotību.
«Tas nozīmē, ka turpmāk iedzīvotāji mums varēs uzticēties vēl vairāk, jo pārvaldes darbs novērtēts ar starptautiski atzītu sertifikātu un visas darbības tajā ir rūpīgi pārdomātas,» Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Rita Stūrāne akcentē, ka iestādes sniegtie pakalpojumi orientēti uz iedzīvotājiem, tieši tādēļ, ja darba procesā tiktu konstatēta viņu neapmierinātība, iedibinātajā sistēmā ieviesīs grozījumus.
R.Stūrāne atklāj, ka sertifikāta iegūšanā ieguldīts ne mazums pūļu, ceļš uz to bijis apzināts un ildzis apmēram divus gadus. Turklāt tam pozitīvs piemērs bijusi Jelgavas pašvaldība, kas šādu novērtējumu saņēma 2005. gadā. «Mēs sapratām, ka būtu lietderīgi arī mūsu iestādē ieviest kvalitātes pārvaldības sistēmu,» tā R.Stūrāne, piebilstot, ka šī ir pirmā pašvaldības iestāde, kas ieguvusi šādu sertifikātu. Viņa norāda, ka tā darbiniekiem nodrošina iespēju nekļūdīties, jo viss pārvaldē notiekošais ir paredzams – katrā procesa posmā zināms, kas notiks nākamajā, – un izmantoti visracionālākie darba paņēmieni. «Visi šeit notiekošie procesi ir fiksēti un aprakstīti. Tas nozīmē, ka speciālisti pat krīzes situācijās rīkosies nemaldīgi,» R.Stūrāne tomēr piebilst, ka ar sertifikāta iegūšanu nekas nav beidzies – iestādes darba pilnveidošana ir nepārtraukts un noteikti arī turpināms process.
Savā septiņu gadu pastāvēšanas gadadienā, 1. februārī, Jelgavas pašvaldības Sociālo lietu pārvalde ieguva kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu, kas apliecina iestādes sniegto pakalpojumu kvalitāti un iekšējo procesu sakārtotību.
«Tas nozīmē, ka turpmāk iedzīvotāji mums varēs uzticēties vēl vairāk, jo pārvaldes darbs novērtēts ar starptautiski atzītu sertifikātu un visas darbības tajā ir rūpīgi pārdomātas,» Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Rita Stūrāne akcentē, ka iestādes sniegtie pakalpojumi orientēti uz iedzīvotājiem, tieši tādēļ, ja darba procesā tiktu konstatēta viņu neapmierinātība, iedibinātajā sistēmā ieviesīs grozījumus.
R.Stūrāne atklāj, ka sertifikāta iegūšanā ieguldīts ne mazums pūļu, ceļš uz to bijis apzināts un ildzis apmēram divus gadus. Turklāt tam pozitīvs piemērs bijusi Jelgavas pašvaldība, kas šādu novērtējumu saņēma 2005. gadā. «Mēs sapratām, ka būtu lietderīgi arī mūsu iestādē ieviest kvalitātes pārvaldības sistēmu,» tā R.Stūrāne, piebilstot, ka šī ir pirmā pašvaldības iestāde, kas ieguvusi šādu sertifikātu. Viņa norāda, ka tā darbiniekiem nodrošina iespēju nekļūdīties, jo viss pārvaldē notiekošais ir paredzams – katrā procesa posmā zināms, kas notiks nākamajā, – un izmantoti visracionālākie darba paņēmieni. «Visi šeit notiekošie procesi ir fiksēti un aprakstīti. Tas nozīmē, ka speciālisti pat krīzes situācijās rīkosies nemaldīgi,» R.Stūrāne tomēr piebilst, ka ar sertifikāta iegūšanu nekas nav beidzies – iestādes darba pilnveidošana ir nepārtraukts un noteikti arī turpināms process.