Valsts zemes dienests vērtēs klientu apkalpošanu

02.04.2008.
Lai izvērtētu un pilnveidotu klientu apkalpošanas kvalitāti, Valsts zemes dienests (VZD) aicina ikvienu, kas izmantojis dienesta pakalpojumus, aizpildīt klientu aptaujas anketu. Aptaujas anketas pieejamas visos VZD reģionālo nodaļu birojos, kā arī VZD interneta mājas lapā http://www.vzd.gov.lv/.

Kristīne Langenfelde 

Lai izvērtētu un pilnveidotu klientu apkalpošanas kvalitāti, Valsts zemes dienests (VZD) aicina ikvienu, kas izmantojis dienesta pakalpojumus, aizpildīt klientu aptaujas anketu. Aptaujas anketas pieejamas visos VZD reģionālo nodaļu birojos, kā arī VZD interneta mājas lapā www.vzd.gov.lv.

Valsts zemes dienesta sabiedrisko attiecību speciāliste Ilze Goba informē, ka klientu aptauja VZD norisināsies līdz 30. aprīlim. Aizpildot anketu, VZD klientiem ir iespēja paust savu novērtējumu par klientu apkalpošanas kvalitāti, konsultantu kompetences līmeni, informācijas par pakalpojumiem pieejamību, kā arī norādīt uz problēmām, ja tādas radušās, pasūtot VZD pakalpojumus, un izteikt savus ierosinājumus klientu apkalpošanas pilnveidošanai Valsts zemes dienestā.

Aptaujas anketa ir anonīma un iegūtie dati tiks izmantoti tikai apkopotā veidā. Lai nodrošinātu viedokļu saņemšanu no iespējami plašāka klientu loka, anketa pieejama gan latviešu, gan krievu valodā.