E-karti var papildināt arī "Jelgavas autobusu parka" mājaslapā
Jelgavas pilsētas sabiedriskā transporta abonementa biļešu e-karti tagad var papildināt arī SIA "Jelgavas autobusu parks" (JAP) mājaslapā www.jap.lv, taču to iegādāties un papildināt joprojām iespējams Jelgavas autoostā, visās pilsētas pasta nodaļās un Ozolnieku pasta nodaļā, informē JAP.
Iepriekš e-karti fiziskas personas varēja iegādāties un papildināt visās pasta nodaļās pilsētā, pasta nodaļā Ozolniekos un Jelgavas autoostā, tikai papildināt – mobilajā lietotnē "Mobilly", bet juridiskām personām e-karte pieejama JAP birojā Meiju ceļā 62. Jāpiebilst, ka vairākkārt izmantojamās e-kartes cena ir 2,50 eiro. Iedzīvotāji var iegādāties abonementu 10, 20, 40 vai 60 braucieniem, kas jāizmanto sešu mēnešu laikā.
Šobrīd JAP piedāvā iespēju e-karti ar noteiktu braucienu skaitu – 10, 20, 40 un 60 – ērti papildināt arī uzņēmuma mājaslapā www.jap.lv, taču jāuzsver, ka mājaslapā pasažieri var tikai papildināt braucienu skaitu e-kartē; ja kartes nav, to var iegādāties pastā vai Jelgavas autoostā, bet juridiskas personas – JAP. Mājaslapā norēķināties iespējams ar internetbankas starpniecību vai ievadot "VISA" vai "MasterCard" norēķinu kartes datus.
"Tā ir iespēja pasažieriem saņemt pakalpojumu daudz ērtāk, ātrāk un neizejot no mājas. Par jauno pakalpojumu jau esam saņēmuši ļoti labas atsauksmes," stāsta JAP komercdirektors Gatis Dūmiņš, norādot, ka līdz šim apgrozībā laistas vairāk nekā 3000 e-kartes un to norēķiniem pilsētas autobusos izmanto 18 procenti pasažieru. 29 procenti klientu par braucienu norēķinās ar bankas karti.
Pasažierus, kuri ikdienā pastāvīgi izmanto pilsētas sabiedrisko transportu un līdz šim norēķinājušies ar bankas karti, JAP mudina iegādāties abonementa biļeti jeb e-karti, jo tā ne tikai ļauj ātrāk norēķināties par braucienu, bet tai ir arī lielāka atlaižu politika maksai par braucienu. "Turpinām meklēt veidus, kā vēl iespējams samazināt pasažieru uzņemšanas laiku pieturās, un viens no risinājumiem ir e-kartes. Norēķini ar e-karti aizņem laiku līdz trim sekundēm, bet ar bankas karti – 20–25 sekundes. Ja pieturā tiek uzņemti trīs pasažieri, kuri katrs maksā ar bankas karti, apkalpošanai nepieciešama gandrīz pusotra minūte, taču rīta stundās un pēc darbalaika beigām pasažieru plūsma ir krietni lielāka, līdz ar to arī ilgāks laiks jāpavada katrā pieturā, uzņemot pasažierus. Šī iemesla dēļ autobusi kavējas," skaidro G.Dūmiņš, piebilstot: JAP dati liecina, ka aptuveni divas trešdaļas pasažieru, kuri norēķiniem par biļeti pilsētas autobusā izmanto bankas karti, ir pastāvīgie braucēji.
JAP arī uzsver: jo lielāks braucienu skaits tiek izvēlēts, papildinot e-karti, jo lielāka atlaide vienam braucienam. Piemēram, ja, maksājot ar bankas karti, viens brauciens pilsētas sabiedriskajā transportā maksā 0,85 eiro, tad, iegādājoties e-kartē 40 braucienus par 30 eiro, viena brauciena cena ir 0,75 eiro; iegādājoties 60 braucienus par 42 eiro, viena brauciena cena ir 0,70 eiro. Jāpiebilst, ka e-kartē papildinātie braucieni jāizmanto 180 dienu jeb sešu mēnešu laikā.
Sīkāka informācija par e-kartes iegādi un tās papildināšanu ir pieejama uzņēmuma mājaslapā www.jap.lv.
Foto: Jelgava.lv
Informācija sagatavota
Sabiedrisko attiecību departamentā
Komentāri