Informācijas aģentūra koordinēs speciālistu apmeklējumu
16.02.2007.
Lai uzlabotu pilsētas iedzīvotāju apkalpošanas kvalitāti un nodrošinātu pašvaldības speciālistu plānoto darbu izpildi, no februāra tiek kontrolēta ieeja Jelgavas pašvaldības administrācijas ēkas daļā, kas nav klientu apkalpošanas zona. Domes vadība, pašvaldības administrācija un speciālisti iedzīvotājiem būs pieejami noteiktajos pieņemšanas laikos vai piesakoties iepriekš.
Lai mudinātu iedzīvotājus aktīvāk izmantot Informācijas aģentūras pakalpojumus un nodrošinātu pašvaldības speciālistu apmeklējumu rindas kārtībā, tika ieviesta caurlaižu sistēma ieejai pašvaldības administrācijas ēkas daļā, kas nav klientu apkalpošanas zona.
Klientu apkalpošanas zonā bez ierobežojuma ir pieejami Vienas pieturas aģentūras (Informācijas aģentūras) pakalpojumi. Tās galvenais mērķis ir nodrošināt apmeklētāju ātru un efektīvu apkalpošanu, operatīvi sniegt informāciju par pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem, koordinēt speciālistu apmeklējumu, kas ļaus būtiski uzlabot pašvaldības darba organizēšanu un tā kvalitāti
Aģentūrā var saņemt informāciju par to, kurš speciālists var palīdzēt konkrēta jautājuma risināšanā, aizpildīt nepieciešamās veidlapas un pieteikties konsultācijai.
Lai arī iepriekš iedzīvotājiem bija iespēja interesējošos jautājumus risināt Informācijas aģentūrā, ne visi to izmantoja. Nereti pēc paša iniciatīvas Domes apmeklētājs devās pie speciālista, neievērojot rindas kārtību un pieņemšanas laiku. Tas apgrūtināja iedzīvotājus, kas konsultācijām pieteikušies iepriekš, un traucēja speciālistiem plānot savu darba laiku.
Šāda sistēma nav jauninājums – vienas pieturas aģentūras darbojas daudzās pašvaldības un valsts iestādēs Latvijā un ir pārbaudīta prakse Eiropas Savienības valstīs.
Klientu apkalpošanas zonas izveidošanu un viena pieturas aģentūras principu atbalsta arī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs.
Informācija sagatavota
sabiedrisko attiecību sektorā
Lai mudinātu iedzīvotājus aktīvāk izmantot Informācijas aģentūras pakalpojumus un nodrošinātu pašvaldības speciālistu apmeklējumu rindas kārtībā, tika ieviesta caurlaižu sistēma ieejai pašvaldības administrācijas ēkas daļā, kas nav klientu apkalpošanas zona.
Klientu apkalpošanas zonā bez ierobežojuma ir pieejami Vienas pieturas aģentūras (Informācijas aģentūras) pakalpojumi. Tās galvenais mērķis ir nodrošināt apmeklētāju ātru un efektīvu apkalpošanu, operatīvi sniegt informāciju par pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem, koordinēt speciālistu apmeklējumu, kas ļaus būtiski uzlabot pašvaldības darba organizēšanu un tā kvalitāti
Aģentūrā var saņemt informāciju par to, kurš speciālists var palīdzēt konkrēta jautājuma risināšanā, aizpildīt nepieciešamās veidlapas un pieteikties konsultācijai.
Lai arī iepriekš iedzīvotājiem bija iespēja interesējošos jautājumus risināt Informācijas aģentūrā, ne visi to izmantoja. Nereti pēc paša iniciatīvas Domes apmeklētājs devās pie speciālista, neievērojot rindas kārtību un pieņemšanas laiku. Tas apgrūtināja iedzīvotājus, kas konsultācijām pieteikušies iepriekš, un traucēja speciālistiem plānot savu darba laiku.
Šāda sistēma nav jauninājums – vienas pieturas aģentūras darbojas daudzās pašvaldības un valsts iestādēs Latvijā un ir pārbaudīta prakse Eiropas Savienības valstīs.
Klientu apkalpošanas zonas izveidošanu un viena pieturas aģentūras principu atbalsta arī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs.
Informācija sagatavota
sabiedrisko attiecību sektorā
Komentāri