Jaunākās vakances: Sociālo lietu pārvalde aicina darbā vecāko speciālistu veselības veicināšanas jautājumos
Jelgavas Sociālo lietu pārvalde aicina darbā vecāko speciālistu veselības veicināšanas jautājumos (sadarbības un koordinācijas procesu nodrošināšanā) un aprūpētāju – klientu pavadoni dienas centrā "Integra". Savukārt Pašvaldības iestāžu centralizētā grāmatvedība meklē galvenā grāmatveža vietnieku.
Lai pieteiktos vakantajām amata vietām Sociālo lietu pārvaldē, pretendentiem jāsniedz motivācijas vēstule, dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un izglītību apliecinošus dokumentus, sūtot uz e-pastu soc@soc.jelgava.lv. Vecākajam speciālistam veselības veicināšanas jautājumos piedāvātais atalgojums ir 1054 eiro (pārbaudes laikā – 80% apmērā no mēnešalgas), savukārt aprūpētājam – klientu pavadonim dienas centrā "Integra" piedāvātā mēnešalga ir 674 eiro. Sīkāka informācija par vakancēm pieejama ŠEIT.
Jelgavas pašvaldība iestāde "Pašvaldības iestāžu centralizētā grāmatvedība" aicina darbā galvenā grāmatveža vietnieku. Kandidātam motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu, kā arī dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV) jāiesniedz Jelgavas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Pašvaldības iestāžu centralizētā grāmatvedība" galvenā grāmatveža vietnieka amatam" vai jāiesūta elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu gramatvediba@gramatvediba.jelgava.lv līdz 6. jūnijam. Galvenā grāmatveža vietniekam noteiktā mēnešalga ir 1571 eiro. Sīkāka informācija par vakanci pieejama ŠEIT.
Ar aktuālajām vakancēm pašvaldībā, tās iestādēs un kapitālsabiedrībās var iepazīties Jelgavas valstspilsētas mājaslapā www.jelgava.lv, sadaļā "Pašvaldība", "Vakances".
Aktuālais vakanču saraksts pilsētā un tuvākajā apkārtnē ir pieejams Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā cvvp.nva.gov.lv.
Foto: Jelgava.lv
Informācija sagatavota
Sabiedrisko attiecību departamentā
Komentāri