Kampaņa „Uzslavē labu servisu!” ir sākusies
09.03.2007.
Foto autors: Jelgavas pašvaldības Sabiedrikso attiecību sektors
Kampaņa „Uzslavē labu servisu!” ar mērķi pievērst sabiedrības uzmanību klientu servisam un klientu servisa darbiniekiem, mudināt kompānijas un organizācijas veidot, attīstīt un uzturēt labas attiecības ar klientiem, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti kopumā sākusies visā Latvijā.
Gandrīz 4000 klientu apkalpošanas speciālisti martā nēsā smaidīgo laba servisa kampaņas nozīmīti, turpat 500 kampaņas dalībnieku telpās ir izvietoti atribūti - plakāti, svārstekļi, aptaujas kastes, jau pirmo dienu laikā saņemtas vairāk kā 300 atsauksmes mājas lapā – kampaņa „Uzslavē labu servisu!” ir sākusies.
Pašlaik vissvarīgākais ir sabiedrības iesaistīšanās, zvanot uz informatīvo tālruni 1180,sūtot e-pastu un aizpildot elektronisko anketu mājas lapā www.labsserviss.lv. Svarīgi pārvarēt kūtrumu un aizpildīt mazo anketiņu arī klientu apkalpošanas centros.
Kampaņas dalībnieki ir ieinteresēti saņemt pēc iespējas lielāku atsauksmju skaitu, kas nodrošinās lielāku datu objektivitāti, pilnīgāku informāciju par klientu viedokļiem.
Visvairāk uzslavētās kompānijas saņems diplomus un speciālas durvju uzlīmes ar smaidošo sejiņu, kas liecina, ka klienti augstu novērtē šīs kompānijas servisa līmeni.
Apbalvošana notiks konferences „Laba Servisa dienas V” laikā 3.-4. aprīlī Reval Hotel Latvia telpās.
Plašāka informācija projekta mājas lapā: www.labsserviss.lv, vai pa tālruni 7272769
Gandrīz 4000 klientu apkalpošanas speciālisti martā nēsā smaidīgo laba servisa kampaņas nozīmīti, turpat 500 kampaņas dalībnieku telpās ir izvietoti atribūti - plakāti, svārstekļi, aptaujas kastes, jau pirmo dienu laikā saņemtas vairāk kā 300 atsauksmes mājas lapā – kampaņa „Uzslavē labu servisu!” ir sākusies.
Pašlaik vissvarīgākais ir sabiedrības iesaistīšanās, zvanot uz informatīvo tālruni 1180,sūtot e-pastu un aizpildot elektronisko anketu mājas lapā www.labsserviss.lv. Svarīgi pārvarēt kūtrumu un aizpildīt mazo anketiņu arī klientu apkalpošanas centros.
Kampaņas dalībnieki ir ieinteresēti saņemt pēc iespējas lielāku atsauksmju skaitu, kas nodrošinās lielāku datu objektivitāti, pilnīgāku informāciju par klientu viedokļiem.
Visvairāk uzslavētās kompānijas saņems diplomus un speciālas durvju uzlīmes ar smaidošo sejiņu, kas liecina, ka klienti augstu novērtē šīs kompānijas servisa līmeni.
Apbalvošana notiks konferences „Laba Servisa dienas V” laikā 3.-4. aprīlī Reval Hotel Latvia telpās.
Plašāka informācija projekta mājas lapā: www.labsserviss.lv, vai pa tālruni 7272769
Komentāri