Notiks IKT konference "LatSTE`2006"

24.10.2006.
26. un 27. oktobrī Auces vidusskolā, J. Mātera ielā 11, sadarbībā ar Smiltenes ģimnāziju un Ogres Interneta Centru notiks IKT konference un stendu prezentācijas LatSTE`2006 (Latvijas i-Sabiedrības Tehnoloģiju Ekspozīcija) ietvaros. Šogad pasākuma galvenā tēma ir „IKT nākotnes mācību procesā”.

Pasākuma mērķis ir sekmēt zināšanu sabiedrības attīstību, daloties pieredzē par IKT izmantošanas iespējām mācību procesā. Tiek aicināti piedalīties pedagogi, pasniedzēji, izglītības speciālisti, studenti, skolēni, vecāki, ministriju un pašvaldību pārstāvji, IKT firmu speciālisti un citi interesenti.

Izglītība šodien vairs ne tuvu nav saistīta tikai ar skolu, tā kļuvusi par neatņemamu sastāvdaļu cilvēkam visa mūža garumā un visās dzīves sfērās, tieši tāpat, kā izglītība vairs nav iedomājama bez informācijas tehnoloģiju atbalsta. Tehnoloģijas pašas par sevi uz zināšanām balstītu sabiedrību neveido. Tā veidojas, apvienojoties idejai un tehniskajam risinājumam, kuru rezultāts ir reāls tās pielietojums ikdienā. LatSTE ir unikāls pasākums, kur ideja var tikties gan ar tās ieviesēju, gan tās izmantotājiem, katru no mums.

26. oktobrī lektori iepazīstinās Jūs ar:
        • ar IKT attīstību izglītībā laika posmā 2006. - 2013.g.;
        • dažādiem IKT izmantošanas aspektiem mācību procesā;
        • jaunām mācību tehnoloģijām;
        • dažādiem IKT projektiem un iespējām tajos;
        • dažādiem IKT produktiem un to izmantošanas iespējām;
        • novatoriskām idejām ceļā uz zināšanu sabiedrību.

27.oktobrī visi interesenti aicināti apmeklēt IKT novatorisko ideju, izstrādņu un produktu stendu ekspozīcijas, kurās varēsiet iepazīties ar jauninājumiem šādās jomās:
        • mācību priekšmeti;
        • klases audzinātāja darbs;
        • skolvadības process;
        • ārpusklases darbs;
        • vecāku un sabiedrības izglītība;
        • kursi;
        • neformālā izglītība;
        • u.c., saskaņā ar LatSTE mērķiem


Sīkāka informācija LatSTE`2006 mājas lapā – www.latste.lv

Komentāri

Lai komentētu, lūdzu autorizējies