Plānoti vērienīgi ceļu remonta darbi
06.04.2005.
Pašlaik tiek remontētas tikai avārijas bedres (dziļums sasniedz 5 cm un vairāk), jo laika apstākļi vēl nepieļauj uzsākt plašākus ceļa remonta darbus. Lai uzsāktu ceļa remonta darbus atbilstoši tehnoloģijai vidējai gaisa temperatūrai jābūt vismaz 10 grādiem. Turklāt nepieciešama saistviela bitumens, kura ražošanu Tukuma izņēmums “Ceļu emulsija XL” plāno uzsākt tikai aprīļa vidū.
Atbilstoši prognozēm šogad bedrīšu remonts varētu tikt veikts 20 tūkstošu kvadrātmetru apjomā. Lielie bojājumi izskaidrojami arī ar to, ka Jelgavā tikai daļā ielu ir izbūvēta lietus ūdens kanalizācijas sistēma. Līdz ar to ūdens krājas uz brauktuves un nodara neatgriezenisku kaitējumu ielas segumam. Tādēļ, rekonstruējot ielas, kā prioritāte tiek uzsvērta lietus ūdens kanalizācijas sistēmas izbūve. Zināmas neērtības rada arī “Ūdens un kanalizācijas saimniecības rekonstrukcijas projekta” realizācija, jo daļu no rudens – ziemas sezonā rekonstruētajiem ielu posmiem varēs atjaunot tikai, uzsākoties ceļu remontdarbu sezonai.
Tiek plānots, ka bojāto asfaltbetona ielu seguma remonts tiks uzsākts aprīļa vidū. Paralēli ielu remontam šogad tiks veikti arī vērienīgi ielu rekonstrukcijas darbi 4,6 km apjomā. Tiks rekonstruēta Rūpniecības iela posmā no Gaisa tilta līdz Tērvetes ielai. Turpināsies Rīgas ielas rekonstrukcija posmā no Institūta ielas līdz Loka maģistrālei. Minētajos ielu posmos tiks izbūvēta lietus ūdens kanalizācija, rekonstruēts ielas un ietvju segums, ierīkots ielas apgaismojums un izbūvēti jauni luksoforu objekti. Tāpat tiks pabeigti pagājušajā gadā uzsāktie projekti Mātera ielā un Tērvetes ielas posmā no 1. līdz 2. dzelzceļa pārbrauktuvei. Abos objektos tiks uzklāta asfaltbetona virskārta un horizontālais ielas marķējums.
Īpaša uzmanība tiks pievērsta satiksmes drošībai pie skolām. Mātera un Sarmas ielās pie Valsts ģimnāzijas un 2. pamatskolas tiks izbūvēti “guļošie policisti”. Tāpat pie skolām tiks uzstādītas papildus brīdinājuma zīmes un veikti citi satiksmes drošību veicinoši pasākumi.
Tāpat kā līdz šim tiks turpināts darbs arī ielās bez asfaltbetona seguma. Pavasara – Rudens sezonā grants seguma ielas tiks greiderētas četras reizes. Ielu seguma uzlabošanai plānots uzbērt vairāk nekā 2000 kubikmetru drupinātās grants.
Šogad Valsts investīciju programmai sagatavoti projekti Garozas ielas, Gaisa tilta, Kalnciema ceļa, Lietuvas šosejas un Loka maģistrāles dzelzceļa viadukta rekonstrukcijai. Uzsākti projektēšanas darbi Dobeles šosejas rekonstrukcijai no Atmodas ielas līdz Svētes tiltam. Atbilstoši iepriekš izstrādātajam plānam Dobeles šosejas rekonstrukcija tiks uzsākta 2006. gadā.
Atbilstoši prognozēm šogad bedrīšu remonts varētu tikt veikts 20 tūkstošu kvadrātmetru apjomā. Lielie bojājumi izskaidrojami arī ar to, ka Jelgavā tikai daļā ielu ir izbūvēta lietus ūdens kanalizācijas sistēma. Līdz ar to ūdens krājas uz brauktuves un nodara neatgriezenisku kaitējumu ielas segumam. Tādēļ, rekonstruējot ielas, kā prioritāte tiek uzsvērta lietus ūdens kanalizācijas sistēmas izbūve. Zināmas neērtības rada arī “Ūdens un kanalizācijas saimniecības rekonstrukcijas projekta” realizācija, jo daļu no rudens – ziemas sezonā rekonstruētajiem ielu posmiem varēs atjaunot tikai, uzsākoties ceļu remontdarbu sezonai.
Tiek plānots, ka bojāto asfaltbetona ielu seguma remonts tiks uzsākts aprīļa vidū. Paralēli ielu remontam šogad tiks veikti arī vērienīgi ielu rekonstrukcijas darbi 4,6 km apjomā. Tiks rekonstruēta Rūpniecības iela posmā no Gaisa tilta līdz Tērvetes ielai. Turpināsies Rīgas ielas rekonstrukcija posmā no Institūta ielas līdz Loka maģistrālei. Minētajos ielu posmos tiks izbūvēta lietus ūdens kanalizācija, rekonstruēts ielas un ietvju segums, ierīkots ielas apgaismojums un izbūvēti jauni luksoforu objekti. Tāpat tiks pabeigti pagājušajā gadā uzsāktie projekti Mātera ielā un Tērvetes ielas posmā no 1. līdz 2. dzelzceļa pārbrauktuvei. Abos objektos tiks uzklāta asfaltbetona virskārta un horizontālais ielas marķējums.
Īpaša uzmanība tiks pievērsta satiksmes drošībai pie skolām. Mātera un Sarmas ielās pie Valsts ģimnāzijas un 2. pamatskolas tiks izbūvēti “guļošie policisti”. Tāpat pie skolām tiks uzstādītas papildus brīdinājuma zīmes un veikti citi satiksmes drošību veicinoši pasākumi.
Tāpat kā līdz šim tiks turpināts darbs arī ielās bez asfaltbetona seguma. Pavasara – Rudens sezonā grants seguma ielas tiks greiderētas četras reizes. Ielu seguma uzlabošanai plānots uzbērt vairāk nekā 2000 kubikmetru drupinātās grants.
Šogad Valsts investīciju programmai sagatavoti projekti Garozas ielas, Gaisa tilta, Kalnciema ceļa, Lietuvas šosejas un Loka maģistrāles dzelzceļa viadukta rekonstrukcijai. Uzsākti projektēšanas darbi Dobeles šosejas rekonstrukcijai no Atmodas ielas līdz Svētes tiltam. Atbilstoši iepriekš izstrādātajam plānam Dobeles šosejas rekonstrukcija tiks uzsākta 2006. gadā.
(Publicēts: Jelgavas Domes ziņas 06.04.2005.)
Komentāri