Par iepirkuma „Specializētā autotransporta pakalpojumi personām ar kustību traucējumiem” nosacījumiem

Lai sagatavotu iepirkuma tehnisko specifikāciju, vienlīdzīgas atlases prasības, pakalpojuma samaksas nosacījumus Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Iepirkumu pārvalde, kura veiks iepirkumu pasūtītāja Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādes “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” vajadzībām, saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 18.panta otro daļu pirms iepirkuma sākšanas uzaicina ieinteresētos piegādātājus uz apspriedi.
 
Apspriede notiks Jelgavas pilsētas domes Lielā ielā 11, Jelgavā 1.stāvā 112. kabinetā  2018.gada 27. novembrī plkst.14.00 Lūdzam iepriekš pieteikt dalību kontaktpersonai Džesijai Zeifertei (tālr.63005517, e-pasts: Dzesija.Zeiferte@dome.jelgava.lv), kā arī ziņot par jautājumiem, kas rodas gatavojoties piegādātāju apspriedei.
 
Apspriedē ar piegādātājiem paredzēts pārrunāt:
1. Iepirkuma kvalifikācijas un tehniskās specifikācijas prasības
* minimālās kvalifikācijas prasības pakalpojuma sniedzējam un tā speciālistiem,

* pakalpojuma izpildes procesa pārskatāmība un uzskaite,

* pakalpojuma sniegšanai nepieciešamais tehniskais nodrošinājums,

* pakalpojuma izcenojuma sastāvdaļas,

* līguma nosacījumi.

2. Informāciju, kura nepieciešama piegādātājiem, lai varētu iesniegt piedāvājumu iepirkumam.
3. Jautājumus, kurus rakstveidā iesnieguši piegādātāji.
 
Apspriede ar ieinteresētajiem piegādātājiem tiks protokolēta, informācija par Apspriedes dalībniekiem un pārskats par apspriedē pieņemtajiem lēmumiem tiks publicēts Pasūtītāja pircēja profilā.
apspriedes PROTOKOLS (214.64 kb)